דירה תל אביבית עם נוף או בלי נוף!

כאשר אנחנו ניגשים למצוא את הבית החדש שלנו בתל אביב הכל חשוב לנו וזה לא סתם. זה פאקינג הבית שלנו בתל אביב לשנים הקרובות לרוב 5 שנים לפחות ולפעמים 20-30 שנים קדימה.

משהו שאנשים לא בהכרח שמים לב אליו ושמאד קשה לשנות אותו זה הנוף!

עכשיו ברור שמי שרוצה לגור בקומה 5 ומעלה מחפש את הנוף אבל ברוב הבניינים התל אביבים יש 3 או 4 קומות לכל היותר ולכן הנוף הרבה פעמים חסום.

מתי בעצם נקבל נוף איכותי אז בדירה?

  • דירות חזיתיות לרוב יהנו מ"נוף".
    למה הגרשיים? כי אם במקרה אתם גרים ברחוב בר כוכבא בקומה 1 ואתם יוצאים לחלון אין בדיוק נוף מרהיב… מה שיהיה לכם זה כביש ואז עוד בניין יחסית קרובים כי זה רחוב חד סיטרי. יחד עם זאת, תזכרו שלרוב דירות עורפיות יקבלו בניין מול הפרצוף שלהם ולכן עדיף להיות בחזית.
  • קומה גבוהה יותר = נוף טוב יותר.
    ככל שאתה יותר בגבוה יש יותר אוויר, אור ולרוב גם נוף. חשוב לכם נוף אוויר ואור? לא רוצים להתפשר על זה? לכו כמה שיותר גבוה.
  • רחובות רחבים/ראשיים.
    לגור על דרך נמיר או אבן גבירול זה לא אידאלי ו99% מהאנשים יירתעו מהדבר הזה (ובצדק לטעמי), יחד עם זאת, אם יצא לכם להיות אי פעם בדירה שיושבת על רחוב ויסוצקי או פייבל ופונות לנמיר… הנוף שם פתוח בצורה מאד מאד כיפית כי יש לא מעט נתיבים באמצע על פארק צמרת שבצד השני.
    נכון… זיהום אוויר, רעש וכו' אבל כרגע מדברים על נוף פתוח 😊

אלו כמה נקודות מעניינות… אם אתם באמת מחפשים נופים פתוחים, גדולים וירוקים כמה שאפשר… שימו לב… שכונת כרם התימנים/נוווה צדק פחות תתאים לכם, שם יש צפיפות גדולה, בניינים סמוכים ברמת קו אפס האחד מהשני. לעומת זאת, אם תרצו מרחבים, אוויר, עצים ירוקים וכד'… תוכלו להנות מדירות כאלו בעיקר בצפון החדש צפון איזור יהודה המכבי ששם המדרכות גדולות ורחבות יותר ואפילו ברחובות חד סיטריים נהנים ממרחק גדול יותר מבניין לבניין.
ואם תשאלו לדעתי…? אני גרתי המון שנים בדירת קרקע והייתי מאושר באמת (לא הרגשתי שחסר לי כלום) ביום שעברתי לגור בקומה 1 עם עצים ירוקים מחוץ לכל חלון בבית שלי, הבנתי שכל השנים האלו פספסתי. נוף ירוק אמיתי שלא יכול להשתנות שמחכה לכם מחוץ לחלון פשוט שווה המון.

ואם בא לכם נוף ירוק… כזה שאתם פותחים את העיניים ורואים רק ירוק ירוק ירוק ירוק של חורשה ממש אבל חורשה ועוד בדירה עורפית (שזאת הפתעה בפני עצמה) יש לנו אחת כזאת… שעדיין לא נמצאת באתר… היא פה רק בשבילכם לקוחות המשרד שלנו 😊 ברחוב קסום בצפון החדש (דרום) האמתי הפעם… אבל מבטיח לכם – נוף ירוק כזה לא יצא לכם עוד לראות.

שוקלים לקנות בית? שוקלים למכור את הבית? רוצים סתם עזרה בכל דבר בעולם?

👇 דברו איתי זה המספר האישי שלי 👇

0545811898

חיבוק של גול ❤️ ⚽

רוצים שנעזור גם לכם?

זה פשוט וקורה תוך 60 שניות, מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות אטרקטיביות!

הדירות שלנו למכירה

פרויקטים חדשים

למכירה מיני-פנטהאוז ברחוב שינקין 57, תל-אביב​

קפה תמר ישב ברחוב שינקין 57 בתל אביב
אחת הנקודות הגבוהות ברחוב ואחת הנקודות המיוחדות ברחוב
היום כפי שצפו כבר אז יושבי הקפה המקום עומד להפוך להיות בניין מגורים בוטיקי (פה אני נכנס לתמונה)
הבניין עתיד להיות 6 דירות כאשר נכון לעכשיו עומדות למכירה 2 דירות בלבד: הפנטהאוז והמיני פנטהאוז

פרויקטים חדשים

למכירה פנטהאוז דופלקס ברחוב שינקין 57, תל-אביב​

קפה תמר ישב ברחוב שינקין 57 בתל אביב
אחת הנקודות הגבוהות ברחוב ואחת הנקודות המיוחדות ברחוב
היום כפי שצפו כבר אז יושבי הקפה המקום עומד להפוך להיות בניין מגורים בוטיקי (פה אני נכנס לתמונה)
הבניין עתיד להיות 6 דירות כאשר נכון לעכשיו עומדות למכירה 2 דירות בלבד: הפנטהאוז והמיני פנטהאוז.

פרויקטים חדשים

פרוייקט חדש במרכז העיר

למכירה רחוב שולמית – תל אביב בפרוייקט חדש ברחוב מושלם במרכז העיר ???? מגוון דירות החל מ- 120 מ"ר ???? חניה פרטית תת- קרקעית???? בניה איכותית

פרויקטים חדשים

תל אביב – הרב קוק 33

למכירה דירה למכירה ברחוב הרב קוק 33 נגיעה מחוף הים – הרב קוק בבניין לשימור מדהים – דקה מחוף הים! 🔹דירת 4 חדרים 110 מ"ר +

פרויקטים חדשים

תל אביב – שלמה 117 – פלורנטין

למכירה תל אביב – שלמה 117 – פלורנטין  דיזינגוף 272 – ליד שדרות נורדאו????דירת 3 חדרים 65 מ"ר.????סופר סופר סופר שקטה????נוף פתוח מושלם עד מגדלי