פרויקטים חדשים בתל אביב

פרויקטים חדשים בתל אביב, כולם אוהבים לשמוע ולדבר על פרויקטים חדשים בתל אביב, אם ננסה להקשיב טוב טוב בארוחות הצהריים שלנו, באירוע השקה חדש או סתם במפגש של כדורגל בין חברים תמיד יהיה את החבר הזה שידבר על פרויקט חדש בתל אביב. 

אנחנו גאים לספר לכם – כן לכם שכבר גללתם את העכבר עד פה  שהיום אנחנו מייצגים מספר פרויקטים חדשים בבלעדיות – פרויקטים מצוינים בנקודות האסטרטגיות המיוחדות בעיר שכולנו כל כך אוהבים תל אביב.

בחלק מהפרויקטים החדשים שלנו תוכלו להנות ממחירי PRE SALE מכיוון שחלקם עוד לפני קבלת היתר וזהו הזמן הטוב ביותר (מבחינת חסכון כלכלי) לרכוש דירה מהיזם/קבלן בשלב שהוא עוד זקוק למימון. 

חלק מהפרויקטים החדשים שלנו בתל אביב נמצאים כבר בשלב בנייה ולכן שלב זה אמנם "יקר" יותר מבחינה כלכלית והחיסכון פה הוא לא כמו שצוין לעיל, אך יחד עם זאת, זהו שלב בטוח יותר מבחינת התקדמות הפרויקט וקרבה לסיומו. 

כאשר אנחנו מחליטים לקחת על עצמנו דירות חדשות בתל אביב או פרויקט חדש בתל אביב אנחנו תמיד מוודאים מול מי אנחנו עומדים. אם מדובר בקבוצת רוכשים או ביזם אנחנו אוהבים ומחבקים את שניהם אבל בודקים להם בציציות כדי להבין האם אנחנו רוצים לעבוד איתם ולתת לכם הלקוחות שלנו את הגישה הישירה אליהם. 

בפרויקטים שלנו בתל אביב תוכלו למצוא דירות 2,3,4,5 חדרים ובנוסף פנטהאוזים משוגעים בכל הנקודות הטובות בעיר: קו חוף הים, סביב התיאטרון הלאומי הבימה, דיזנגוף סנטר, שוק הכרמל, כיכר רבין, כיכר המדינה, שינקין ועוד המון גינות נסתרות ומיוחדות כמו גינת אמסטרדם, גינת יחזקאל, גינת גוטליב ועוד ועוד…

בחירת דירה בתל אביב הן מיד 2 או מפרויקט חדש היא בחירה חשובה ולא פשוטה – אנחנו תמיד ממליצים לאנשים במיוחד לכאלו שזאת הפעם הראשונה שלהם לקחת סביבם את אנשי המקצוע הטובים ביותר כדי לקבל יחד את ההחלטה הנכונה והחשובה ביותר של חייהם (לפחות בצד הכלכלי)

אנחנו מבטיחים ומתחייבים לעשות הכל כדי לעזור לכם כמה שאפשר
קבוצת עמית טל, הבית שלכם ה-לב שלנו.

למכירה מיני-פנטהאוז ברחוב שינקין 57, תל-אביב​

קפה תמר ישב ברחוב שינקין 57 בתל אביב
אחת הנקודות הגבוהות ברחוב ואחת הנקודות המיוחדות ברחוב
היום כפי שצפו כבר אז יושבי הקפה המקום עומד להפוך להיות בניין מגורים בוטיקי (פה אני נכנס לתמונה)
הבניין עתיד להיות 6 דירות כאשר נכון לעכשיו עומדות למכירה 2 דירות בלבד: הפנטהאוז והמיני פנטהאוז

לעוד פרטים »

למכירה פנטהאוז דופלקס ברחוב שינקין 57, תל-אביב​

קפה תמר ישב ברחוב שינקין 57 בתל אביב
אחת הנקודות הגבוהות ברחוב ואחת הנקודות המיוחדות ברחוב
היום כפי שצפו כבר אז יושבי הקפה המקום עומד להפוך להיות בניין מגורים בוטיקי (פה אני נכנס לתמונה)
הבניין עתיד להיות 6 דירות כאשר נכון לעכשיו עומדות למכירה 2 דירות בלבד: הפנטהאוז והמיני פנטהאוז.

לעוד פרטים »