קונה דירה בעיר? 3 דברים שלא כדאי לך להגיד!

יושב עם חבר אוכלים עושים צחוקים ובלי שום הסבר פתאום הוא כזה… מעניין…. (בלי שום קשר לשיחה)
עמית, בתכל'ס אם אני בא ומראה שאני אוהב את הדירה זה גורם לבעל הדירה לחשוב שאני רוצה אותה ואז הוא ירצה יותר כסף. מצד שני, למה אני צריך לשקר ולהגיד לו שהדירה שלו לא יפה בעיניי?

המעליב

מכירים את התופעה?
לא פעם ולא פעמיים יצא לי להראות דירה ללקוחות שלי בפעם השנייה והשלישית כאשר הם מביאים את היועצים (אמא, אבא, אח, אחות, החבר שמבין בנדל"ן או כל אחד אחר)

ויש תופעה מיוחדת של אנשים שבאים לראות דירה ואז תוך כדי שהם רואים אותה הם מעליבים אותה בפני המוכר.

ואני כזה בראש אומר לעצמי – למה? הרי הרגע אמרתי לך שהוא שיפץ פה את הבית לפני 5 שנים… לא יודע אם יצא לכם לשפץ את הבית שלכם? אבל אם שיפצת את הבית שלך מבחינתך (והיא שהיא קובעת הריי) השיפוץ הוא היפה בעולם, הטוב בעולם והכי נכון בעולם בדיוק כמו הילד שלך (למי שאין עדיין עוד ילדים שימתין זה יבוא).

כיצד להתמודד עם זה?
הגישה שלי אומרת שלאמת יש כוח ולפעמים זה פשוט בסדר להגיד למישהו תקשיב הדירה שלך מוצאת חן בעיניי יכולותיי הכלכליות מאפשרות לי לשלם X אם תרצה אשמח ואם לא הכל טוב – למה זה צריך להיות כל כך מסובך?

איתנות כלכלית

יש לי חבר מצוין שהוא קצת חששן… אי אפשר לפספס את זה. לא משנה מה אני אומר לו הוא תמיד חושש ותמיד עובד לפי דרכו שלו. לפני חצי שנה הגיעה אלינו עסקת שוק טוב אפילו נגיעה למטה וכרגיל ולמרות שאמרתי לו 3 פעמים (מאלו שפשוט לא מקשיבים) לדאוג למשכנתא הוא פשוט לא דאג. וביום שמצאנו דירה טובה הוא גם השתמש בטיפ מלמעלה ופשוט אמר למוכרת את האמת. האמת הייתה שעדיין לא היה לו אישור עקרוני למשכנתא… אז האמת? במקרה הזה הוא פשוט לא היה צריך להגיד את האמת. למה? דן אריאלי כל האמת על באמת זה ספר מצוין ומומלץ מאד אבל במקרה הזה, פשוט הוא בעט לעצמו בדלי, אותה מוכרת "נבהלה" מהאופציה שהלקוח לא יקבל אישור עקרוני ופשוט העדיפה על פניו מישהו שטען שיש לו…

כיצד להתמודד עם זה?
אהבתם את הדירה? דבר ראשון תגידו שאתם יודעים איך לעשות את זה. יש לכם אישור עקרוני למשכנתא ו/או הון ראשוני. כמובן שההמלצה הטובה ביותר היא פשוט להיות במצב הנתון כפי שהמלצתי לחבר שלי, אבל אם לא הספקתם עדיין. יש לפעמים חלון זמן סביר והוגן להצליח להתגייס למשימה ולהיות בסדר עם כולם.

מהירות

הגעת לדירה, פנית למתווך ואמרת לו… אני מתלבט בין הדירה הזאת לדירה השנייה שראיתי בסך הכל ראיתי 3 דירות עד עכשיו.
אתה בחוץ!
למרות שאהבת את הדירה הסיכוי שלך לזכות בה בשוק של היום פחת בצורה משמעותית…..

כיצד להתמודד עם זה?
הגעת לדירה? אהבת? דבר ראשון תנעל. אהבתי אני רוצה בבקשה זה העו"ד שלי.

נכון קניית דירה היא לא קניית ג'ינס, ונכון שרובנו המוחלט אינם טייסים שיודעים לקבל החלטות כל כך מהירות אבל המסר אני מקווה ברור.

לסיכום, הגעת לדירה.. אתה רוצה לבצע רכישה מהירה.
תבליט את החוזקות שלך: מהירות, איתנות כלכלית ותכלס (לא העלבות) יקרבו אותך למטרה – מילה שלי 

מחפשים לקנות דירה בתל אביב?!

פה למטה זה המספר האישי שלי

0545811898

צוות המשרד שלי ואני יותר מנשמח לעזור לכם

רוצים שנעזור גם לכם?

זה פשוט וקורה תוך 60 שניות, מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות אטרקטיביות!