דירת ירושה בתל אביב. האם לשפץ על מנת להשכיר או לא?

דירת ירושה בתל אביב. האם לשפץ על מנת להשכיר או לא?

קרה לאחרונה שקיבלתי מספר טלפונים לגבי יורשים של דירה בתל אביב. בדירה גרו סבא וסבתא שלהם למעלה מ50 שנה ובעצם הדירה לא שופצה מאז.

ניתן למצוא בדירה את ארונות הקיר מעץ המדהימים שנעשו בעבודת יד שלא רואים כבר בימים אלו (עקב עלויות גבוהות), מיטות מרהיבות וברי אלכוהול מדליקים. יחד עם עבודות מדהימות אלו מגיעות גם מקלחות עם הורוד מאחורה, מטבחים ישנים ותריסים שבורים.

אז השאלה ששואלים אותי עמית, האם כדאי לי לשפץ או לא?

לטעמי יש 4 אפשרויות בולטות:

1. פשוט אל תשפצו – זה בסדר, יש סיכוי טוב מאד ששכ"ד שתקבלו יהיה דומה למחיר הדירה גם עם השיפוץ שהרוב עושים (אני פחות מתחבר). דירה לא משופצת אמנם תביא שכירות נמוכה יותר, יחד עם זאת, כולם יודעים מראש לאן נכנסים וביום המכירה (כמעט תמיד זה קורה בירושה) מי שיייקנה כבר ישפץ כאוות נפשו.

2. שיפוץ חלקי או פלסתר – רוב האנשים, משפצים על דעת עצמם, הם שפוט מחליפים שירותים מקלחת מטבח לעיתים גם שמים רצפות זולות ומצפים לגבי שכירות של דירה משופצת חלומית.
מנסיוני זה לא עובד ככה, נכון, עדיף מקלחת משופצת ממקלחת לא משופצת… אבל לבקש שכירות מוגזמת כי החלפתם קצת תשתיות ועשיתם פלסתר זה לא באמת מעלה את שכ"ד כפי שהייתם רוצים. מה גם, שלרוב, אין שינוי בתכנון הדירה או שבירת קירות ודירת 80 מ"ר שהייתה יכולה להיות 4 חדרים ולהכיל 3/4 שותפים והכניס שכ"ד של 12,000 ₪ אולי.. נשארת כ-2 חדרים ותכניס 7,000 או 8,000 ₪ לכל היותר.

3. שיפוץ ממסד ועד טפחות ברמה גבוהה – שיפוץ מלא!
זה החלום של כל שוכר להכנס לדירה חדשה מהניילונים שבעלי הדירה שפיצו בטוב טעם. שיפוץ כזה הוא מדהים 😊 יחד עם זאת, הוא לא בהכרח השיפוץ הכי כלכלי. כי לשפץ את הבית בצורה מלאה ויוקרתית צריך להשקיע המון כסף, הכסף הזה לא בהכרח יוחזר בצורה קלה מהשכירות שכן, יש דרכים להשיג שכירויות גבוהות יותר עם שיפוץ חכם יותר.

4. שיפוץ מינימאלי/חכם ומסודר.
זאת האופציה העדיפה עלי, לעיתים, ניתן על ידי שיפוץ מינימאלי אבל חכם ומסודר בעזרת אנשי מקצוע לשפץ את הבית ב1/3 או 1/4 עלויות מאופציה 3 ועדיין להגיע לאותו שכ"ד מיוחל. אבל, חשוב להבין איך לעשות את זה נכון ואיפה כן לשים את הכסף בשיפוץ הבית.

ירשתם דירה בתל אביב ועכשיו אתם לא בטוחים מה אתם רוצים לעשות? תרגישו חופשי להרים טלפון ולהתייעץ איתי

👇 זה המספר האישי שלי 👇

0545811898

חיבוק של גול ❤️⚽




רוצים שנעזור גם לכם?

זה פשוט וקורה תוך 60 שניות, מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות אטרקטיביות!

הדירות שלנו למכירה

פרויקטים חדשים

למכירה מיני-פנטהאוז ברחוב שינקין 57, תל-אביב​

קפה תמר ישב ברחוב שינקין 57 בתל אביב
אחת הנקודות הגבוהות ברחוב ואחת הנקודות המיוחדות ברחוב
היום כפי שצפו כבר אז יושבי הקפה המקום עומד להפוך להיות בניין מגורים בוטיקי (פה אני נכנס לתמונה)
הבניין עתיד להיות 6 דירות כאשר נכון לעכשיו עומדות למכירה 2 דירות בלבד: הפנטהאוז והמיני פנטהאוז

פרויקטים חדשים

למכירה פנטהאוז דופלקס ברחוב שינקין 57, תל-אביב​

קפה תמר ישב ברחוב שינקין 57 בתל אביב
אחת הנקודות הגבוהות ברחוב ואחת הנקודות המיוחדות ברחוב
היום כפי שצפו כבר אז יושבי הקפה המקום עומד להפוך להיות בניין מגורים בוטיקי (פה אני נכנס לתמונה)
הבניין עתיד להיות 6 דירות כאשר נכון לעכשיו עומדות למכירה 2 דירות בלבד: הפנטהאוז והמיני פנטהאוז.

פרויקטים חדשים

פרוייקט חדש במרכז העיר

למכירה רחוב שולמית – תל אביב בפרוייקט חדש ברחוב מושלם במרכז העיר ???? מגוון דירות החל מ- 120 מ"ר ???? חניה פרטית תת- קרקעית???? בניה איכותית

פרויקטים חדשים

תל אביב – הרב קוק 33

למכירה דירה למכירה ברחוב הרב קוק 33 נגיעה מחוף הים – הרב קוק בבניין לשימור מדהים – דקה מחוף הים! 🔹דירת 4 חדרים 110 מ"ר +

פרויקטים חדשים

תל אביב – שלמה 117 – פלורנטין

למכירה תל אביב – שלמה 117 – פלורנטין  דיזינגוף 272 – ליד שדרות נורדאו????דירת 3 חדרים 65 מ"ר.????סופר סופר סופר שקטה????נוף פתוח מושלם עד מגדלי