איזה ערך נותן לך מתווך בקניית דירה בתל אביב?

כן כן, הכותרת יכולה להתריס לא מעט אנשים ולא בכדי. רבות סופר ועוד יסופר על מתווכים מכל המינים וכל הסוגים. על כך שמתווך גוזר קופון, על זה שאפשר בלעדיהם, הוא רק בא והראה לי את הדירה 20 דק' והוא רק היה שם פעמיים.

נכון, גם זה קורה.

אבל… יש כל כך הרבה טוב במקצוע הזה ואתחיל מהחשוב ביותר לדעתי!

מו"מ ברכישת דירה –
מו"מ ברכישת דירה תל אביבית גם בימים טרופים אלו – הוא משהו שזוכים להיות טובים בו לאחר ניסיון ועבודה של שנים.

מו"מ הוא דומה מאד לשחמט שאני מכיר את הכללים אבל לא שחקן לצערי (ילדות היפראקטיבית ובעיות קשב וריכוז) אבל מו"מ גם מאד דומה למהלך כדורגל – ושם, שם אני יודע.

למה אני מתכוון?
בתור ילד חובב ספורט מוגזם ושחקן כדורגל פעיל יותר מידי שנים.
אני יודע דבר אחד, אני אוהב לבשל גול בדיוק כמו שאני אוהב להבקיע גול, היכולת לראות 3 צעדים קדימה ולדעת איך ההתקפה בדיוק תסתיים תמיד ריגשה אותי והיא עודנה. היום זה בתור תחביב בשכונה אבל זה כן קורה ברמה היומיומית המקצועית בתיווך.

היום, כאשר לקוח שלי מציע לי הצעת מחיר על דירה, אני יודע כבר איזו הצעה אעביר, כמה יענו לי, כמה אני אעלה, וכמה זה יסגר. לא תמיד, אבל לרוב. וכן, לרוב אני יודע בזכות הדברים למטה, אם זה עומד לקרות או לא.

אז בואו נמשיך עם עוד כמה נקודות סופר חשובות…

ברמה הכלכלית –
מתווך טוב יודע באמת ובתמים להשיג לך מחיר יותר טוב ממה שאתה היית משיג לעצמך (גם בתקופות משוגעות כאלו)
איך? מספר דרכים:
א. המתווך יודע הרבה פעמים בכמה באמת אפשר לקנות את הדירה (מחיר סופי ולא שיווק שידוע לך)
ב. המתווך חסום רגשית לאירוע ויודע להשאר עם הרגליים על הקרקע בעת הצורך – מנסיוני, תמיד שמתאהבים בדירה נוטים לשפר מאד הצעות ולעלות בין3-5 אחוזים מהמחיר הירייה (הראשון שנתתם). מתווך, יודע לעמוד על 2 רגליים אחוריות ולעצור ולסגור את זה במחיר נמוך מאשר חשבתם.

ברמה המשפטית –
נכון שיש עורך דין, נכון שאתה הלקוח מכיר אותו באופן אישי… אבל מנסיוני הן כעורך דין והן כמתווך. הלקוח אתה בקצה… מאיזשהי סיבה (חד משמעית ברורה) מרגיש הרבה יותר בנח לפנות למתווך על שאלות רישומיות כאלה ואחרות מאשר לעורך דין. ולא סתם… אני אסביר למה – כי מהעורך דין לא נעים לך הרבה פעמים… כי זה הזמן שלו שווה כסף ושל המתווך טיפה פחות (לא ממקום רע, ממקום אמיתי של מה שעובר לך בראש) ובינינו זה בסדר. אני שמח לעזור גם מבחינה רישומית, משפטית כל עוד אני יכול וזה מותר, היכולת של מתווך בקיא בעיר היא היכולת לחסוך לך שעות, שבועות ולפעמים חודשים בחיפוש אחר דירות שלא מתאימות לף הן בצורת הרישום, מבחינת היתר הבניה, או כל עניין משפטי אחר.
*חשוב לי לציין, אין בשום צורה לפרש מפה שאין צורך לקחת עורך דין – חד משמעית צריך וזה מה שאני מייעץ ואייעץ לכולם תמיד, אבל לפעמים בתחילת הדרך ניתן להעזר במתווך שמבין ויודע.

ברמה הנדלנית –
לקוחות לפעמים לא באמת מבינים את ההבדל בין X לY ולמה אני מתכוון. לא מזמן היה לי לקוח שאמר לי שהוא רוצה לקנות דירה עורפית ברחוב קטן ושקט כי זה מה שהוא אוהב (וזה בסדר). מה שהיה חשוב לי להבהיר לאותו לקוח שזה שהוא אוהב יותר עורף זה טוב ויפה אבל שיבין שלדבר הזה יש השלכות נדלניות.. עמית, אהמ למה הכוונה? הכוונה היא שדירה עורפית היא זולה יותר ו"קשה" יותר למכירה בעיר. למה אבל אני הכי אוהב עורף. כן זה בסדר, אבל בפועל, דירות עורפיות "סובלות מנוף בניניים שכנים צמודים מה שמשליך על כך שהן חשוכות יותר ולא זוכות לפרטיות כמו דירות חזית.

אבל עמית אני אוהב עורף ואצלי רואים את גינת אמסטרדם בעורף – אז תגיד יא קסם! הכל טוב לכל כלל יש יוצא מן הכלל ואם יש לך את גינת אמסטרדם מאחורה (אז למעט הרעש) זכית, כי הנוף באמת מהמם. אבל בכלליות זה פחות שווה.

בדברים הקטנים –
העובדה שמתווך יכול להכנס איתך לדירה ולהסביר לך למה הדירה הזאת טובה מאחרות היא לא מובנת מאליה, למה הכוונה?

תגיד ראית 4 דירות עד עכשיו, איזו מהן אהבת? את ההיא.
אתה יודע למה אהבת אותה הכי הרבה?
כן… כי יש בה תחושה של גודל ומרווח והיא סופר מוארת.

נכון, באמת 2 הדברים האלו קרו, זה קרה למרות שהדירה צפונית, יש לה צפון מאד פתוח והאור שנכנס לדירה הוא מדהים ולא חם כמו בדרום ולכן למרות שאתה אוהב שמש ואתה לא אוהב חום, זה הפתרון המושלם בשבילך.

והתחושה של הספייס, זה בגלל התקרה הלא סטנדרטית, היא 3.1 שעד היום כל הדירות שראינו הן 2.8 – זה דברים קטנים שלא רואים אבל תדע – אני פה בשבילך.

באמת שיש עוד המון נקודות שהמתווך שבחרת יכול לתת לך ערך – אני תמיד ממליץ ללקוחות שמצלצלים אליי גם אם הם של מתווכים אחרים, תצמדו למתווך אחד וטוב ותנו לו לעבוד בשבילכם, אתם לא מבינים כמה זה כיף!

שוקלים לקנות דירה בתל אביב?

תנו לנו לתת לכם את הערך המיוחד הזה

זה המספר האישי שלי – תרגישו חופשי לכל דבר

0545811898

חיבוק של גול

רוצים שנעזור גם לכם?

זה פשוט וקורה תוך 60 שניות, מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות אטרקטיביות!

הדירות שלנו למכירה

פרויקטים חדשים

למכירה מיני-פנטהאוז ברחוב שינקין 57, תל-אביב​

קפה תמר ישב ברחוב שינקין 57 בתל אביב
אחת הנקודות הגבוהות ברחוב ואחת הנקודות המיוחדות ברחוב
היום כפי שצפו כבר אז יושבי הקפה המקום עומד להפוך להיות בניין מגורים בוטיקי (פה אני נכנס לתמונה)
הבניין עתיד להיות 6 דירות כאשר נכון לעכשיו עומדות למכירה 2 דירות בלבד: הפנטהאוז והמיני פנטהאוז

פרויקטים חדשים

למכירה פנטהאוז דופלקס ברחוב שינקין 57, תל-אביב​

קפה תמר ישב ברחוב שינקין 57 בתל אביב
אחת הנקודות הגבוהות ברחוב ואחת הנקודות המיוחדות ברחוב
היום כפי שצפו כבר אז יושבי הקפה המקום עומד להפוך להיות בניין מגורים בוטיקי (פה אני נכנס לתמונה)
הבניין עתיד להיות 6 דירות כאשר נכון לעכשיו עומדות למכירה 2 דירות בלבד: הפנטהאוז והמיני פנטהאוז.

פרויקטים חדשים

פרוייקט חדש במרכז העיר

למכירה רחוב שולמית – תל אביב בפרוייקט חדש ברחוב מושלם במרכז העיר ???? מגוון דירות החל מ- 120 מ"ר ???? חניה פרטית תת- קרקעית???? בניה איכותית

פרויקטים חדשים

תל אביב – הרב קוק 33

למכירה דירה למכירה ברחוב הרב קוק 33 נגיעה מחוף הים – הרב קוק בבניין לשימור מדהים – דקה מחוף הים! 🔹דירת 4 חדרים 110 מ"ר +

פרויקטים חדשים

תל אביב – שלמה 117 – פלורנטין

למכירה תל אביב – שלמה 117 – פלורנטין  דיזינגוף 272 – ליד שדרות נורדאו????דירת 3 חדרים 65 מ"ר.????סופר סופר סופר שקטה????נוף פתוח מושלם עד מגדלי